Sista minuten, min speciallité!

Ja, idag har jag vart i skolan precis som vanligt. Men det var ingen vanlig fredag, nej en oerhörd stressad fredag. Men jag antar att det har jag mig själv att skylla för. Jag är otroligt bra på att tima(stavas?) in allt i sista miunten. På planeringen stod: Finslipa affärsplanen(tog lite mer tid än väntat), utskrivning av den, redovisning om Uf-företaget samt att göra klart power pointen till den. Sedan hem och studa järnet på ekologismen. Eftersom jag är väldigt seg på att komma igång så satt jag mellan bdb, youtube, blogg inklusive ekologismen. Sen kunde jag inte missa idol heller... så därför har jag suttit med arbetet hela kvällen. Fy fan va jobbigt! Men nu är den klar och jag kan gå och lägga mig med gott samvete. Nu är skiten över! Jag kan lova att jag har en väldigt härlig träsmak i röva just nu. Och nu har jag fått en ny favorit låt! Den kommer från Hampus och ni kan lyssna på den här nedan... Den är otroligt bra och det har gått i ett sedan jag fick den. Jag tröttnar aldrig på den! Mmmm, love it!



Imorgon beger jag mig av med fotbollslaget till Göteborg, vi ska gå på Gökboet och sen äta mat ute på stan. Mys :)
Nu måste jag gå och lägga mig! Kram, hörs imorgon!



Förresten så älskar jag bilden och mitt uf-företag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0