Snart stänger vi butiken!

Nej, snart är det läggdags! Mina ögon börjar bli trötta och lika så min hjärna. Man blir verkligen trött av att sitta framför datan hela kvällen. För det är typ vad jag har gjort hela kvällen, sorgligt men sant. Jag har suttit med den här jävla (ursäkta) fitt ekologismen inlämningen, och det går knappst framåt. Har skrivit lite kort om faktan och sen har jag gett mig på källkritiken. Så det är väl klart, men fortfarande har jag en hel del kvar på själva faktan och mina egna tankar. Blir till att jobba klart det imorgon. Snart beger jag mig till min kära säng :) Mmmmmm.  Måste bara berätta om lilla Emma på msn innan jag kilar:

Emma: Jag har hittat en minibäbis:O
Jag: Va? xD
Emma: Han e mindre än mitt lillfingers nagel :P

Emma var bara tvungen att ta en bild med mobilen och sedan lägga in den på datan för att skicka den till mig för att visa sitt lilla fynd. Mja, Emma, du är allt rolig du!

HAHA, humorn är låg nu när klockan är över midnatt.

Om ni vill veta vad "minibäbisen" va så var det en pytte liten clementinklyfta . Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0