My goals!

Tänkte fundera lite på tänkbara mål som jag ska sätta upp... För jag är en tjej som måste börja sätta mål. Måste veta att jag kämpar för något och inte bara driver runt som ingenting och inte vet vad jag vill. Det vill jag inte längre.

• Först och främst ska jag ha mitt körkort innan vi når årets slut.
• Jag tillsammans med Täss kämpar tillsammans för ett gemensamt mål. Dock håller vi tyst om det än så länge. Vi har iallafall tagit hand på att pusha varandra när det behövs, det är det enda jag säger.
• Att skaffa en klädstil jag verkligen känner mig bekväm i. En klädstil som är både Nathalie, cool och snygg. En härlig remix!
• Fixa mitt rum. Köpa nya grejer. Avslappnat men snyggt ska det bli.
• Sist men inte minst skolan! Ta det mera på allvar och verkligen kämpa! Det är nu det gäller! Min framtid hänger mycket på mina betyg och hur det går för mig i skolan. Jag ska bli precis som jag var i högstadiet. Come on, go for it Nathalie!

Detta är mina mål för tillfället. Nu har jag något att kämpa för!


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Det låter som bra mål!:)



/E

2009-08-17 @ 15:11:20
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Täässs

Vi fixar detta busan :)<3

2009-08-22 @ 13:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0