Nu tar vi oss till ledigheten i två dar'

Nu har jag klarat två prov av alla de prov man ska klara på körskolan. Jag klarade fas A i onsdags och fas B igår på första försöket! FÖRSTA FÖRSÖKET, hihi, fattar ni!!!! Woho, snacka om jag blev glad. Så nu är jag igång, på riktigt. Det känns underbart! På måndag har jag min första körlektion. Hoppas den går bra! Jag är i extas. Nu gäller det bara att övningsköra så mycket som det går i helgen för att få mig att känna mig väl förberedd. Som sagt, ni vet väll att mitt mål är att skaffa mitt körkort innan årets slut? Tror ni jag lyckas? Det tror jag :) och det ska jag också!

Ikväll blir det nog Nrj in the park på Liseberg. Det ska bli kul, aldrig vart där tidigare.

Jag längtar redan tills nästa vecka börjar, en ny vecka att göra något bra av! Puss och hejdå på denna skolveckan. Nu tar vi oss till ledigheten i två dar'.


Kommentarer
Postat av: Lillian

Hej!

Såg på din kommentar på min blogg att du är intresserad av en fotografering. Du kan väl maila mig så kan vi ta lite mer uppgifter den vägen!

Ha en trevlig helg!

2009-08-21 @ 22:43:26
URL: http://lilliansfoto.blogg.se/
Postat av: Lillian

[email protected]

2009-08-22 @ 12:18:14
URL: http://lilliansfoto.blogg.se/
Postat av: Lillian

Hej igen!

Såg att mailadressen såg lite konstig ut i kommentarsfältet. Hoppas du ser den i alla fall. Annars finns den på min blogg under "Modeller sökes"

2009-08-25 @ 19:08:59
URL: http://lilliansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0