Patetiskt.

Du lille STORE Rahlenfeldt! "Cha cha Krillebooi!" Visst, du har ett utseende som inte många har. (Hur äkta är det? Inte naturlig skönhet ivarjefall) Du har en snygg klädstil. Men i huvudet? Vad finns där egentligen? En krossad tomat till hjärna? Man börjar ju undra. Du skriver i din blogg att du "dissar" killar som har "småbloggar" och som tror att dem är något. Som tror att dem kommer bli något. Att dem har ett ointressant liv och bor i småstäderna. Du tycker dem är patetiska som äns försöker bli något, men egentligen är det DU som är patetisk. Ditt självförtroende är bara för bra! Det är så äckligt irriterande hur en människa kan ha så mycket självförtroende. Snälla nån! Låt människor vara och göra precis så som dem vill.

För att bli en känd bloggare handlar det inte bara om att man ska bo i storstan, va rik, se bra ut eller ha ett intressant liv. Det är inte allt! Det handlar också om att ha en personlighet som människor gillar och dras till. Insidan före utsidan. VÄX UPP FEJK!

Cha cha poolers!

(Förlåt att ni fick höra mitt gnäll, men det växte åskmoln ovanför mitt huvud. Och jag var bara tvungen att få ut ilskan så jag själv inte hade blivit träffad av blixten ovan)

Kommentarer
Postat av: Täässs

http://www.youtube.com/watch?v=2cjsWtYergo&NR=1

kolla på den, rätt rolig och lik faktiskt ;)

2009-08-20 @ 09:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0