Sluta fjompa er!

Hur svårt ska det vara att välja vilka shorts man ska ha på sig imorgon? Det är bara till att välja! Ta ett par bara. Inte svårare än så. Inte ska det behövas timmar för att komma på vilka shorts man faktiskt vill ha just imorgon. Använder du ena paret imorgon, kan du använda det andra paret nästa dag. Svårare än så är det inte! Så Jojje, kära du, just grab one!
Rätt komiskt hur vissa människor har det egentligen. Att det ska va så krånligt att välja ett par shorts! Ja, ni fattar nog. Ska man verkligen behöva spendera timtals med tid för att välja ett par ynka shorts? Näpp, gör det inte mer komlicerat än vad det faktiskt är.

Ni fattar poängen och nu ska jag sluta tjata. Godnatt ♥ Imorgon börjar skolan och jag ser framemot det.
LOVE TO THE PEOPLE!


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

haha helt rätt!:)



/E

2009-08-19 @ 16:08:02
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: StockholmsHjärta

folk bryr sig för mycket, släng bara på er något. det är oftast då det blir som mest lyckat.. men allt verkar ju kretsa runt vad som är mode eller ej.. det är TRÅKIGT

2009-08-19 @ 22:39:48
URL: http://stockholmshjerta.blogg.se/
Postat av: Maja Alin

[Hejsan! Jag tänkte höra om du sätt filmen en shoppaholics bekännelser och vad du i så fall tyckte om den! Gå in på min blogg & säg din åsikt! Puss]

2009-08-19 @ 22:54:56
URL: http://majaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0