Skräckfilm hölls oss vakna all night long.

Nu sitter jag här och surplar i mig den sista skvätten i juicepaketet. Så god den sista skvätten kan vara ibland. Kanske är den verkliga smaken som kommer fram där? Who knows, cause i don't. Hoppas ni har det bra där hemma ivarjefall. Igår var vi, jag och Täss, hos Johan på lite chillfest. Mycket trevligt! Dock drack jag inte en enda droppe som innehöll alkohol igår utan överlät det till Täss så att någon kunde köra hem. Men igår kände jag absolut inte någon ångest eller något drag efter att känna mig onykter, att gå in i dimman, nej. Så jag trivdes bra att vara nykter så att säga och bara njuta av det trevliga sällskapet. Det är precis så det borde vara. Mer sådant!

Varför det har vart en såpass seg dag idag beror på att jag och Täss inte kom i säng förrän sju imorse. Helt otroligt! Låg och kolla skräckfilm fram till halv sex hemma hos Johan. Så det var därför vi inte kom hem tidigare. Men denna dagen har innehållit en hel del sovande. Pratande, en liten promenad för att snacka om gårkvällens incidenter, ätande och Greve Holm. Visst är den julkalendern nästan den bästa? Otroligt mysig måste jag säga.

Nu ska jag springa över med dammsugarn och sen blir det duschen för mig. Tvätta av mig all skit och rensa tankarna.

Kommentarer
Postat av: vickan

greveholm is the shit :D såg om heeeela den på jullovet ;)

2009-08-17 @ 10:36:03
Postat av: Nathalie

agree :D

2009-08-17 @ 17:26:10
URL: http://nathaliearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0