Back again.

Tomorrow comes to take me away
I wish that I - that I could stay
But girl you know I´ve to go
And Lord I wish weren´t so.

Nu är jag tillbaka. Föråt för den dåliga uppdateringen. Men har haft mycket i skolan. Dessutom har jag inte känt att jag har något speciellt på hjärtat, vilket resulterar i ordspya. Så bäst att låta bli.


Idag är det party nere i byn. Men dit ska inte jag, tråkigt nog. Jag ska passa hästarna åt mamma och pappa hela helgen. Det är nämligen så att dem är och hämtar vår nya häst och lämnar en av våra hästar i träning uppe i Borlänge. Bild kommer på den nya hästen senare. Detta ska bli så kul att få en ny häst! Spännande! Den är 8 år och är en travhäst. Har tävlat en hel del och sprungit in över sexhundra tusen.  Så en riktigt duktig häst är det! Sen har han vart i träning hos Goop. Säger er kanske inget om ni inte är travintresserade eller sett på v75 någon gång. Men i alla fall, mamma och pappa ska träna upp honom och ge honom ett nytt miljöombyte. Ge honom tillbaka gnistan i livet, för det ser inte ut som att han tycker livet är roligt längre... Om mamma och pappa lyckas så kanske han är tillbaka på tävlingsbanan om ca 2 månader.


Idag ska jag bara ta det lugnt och fixa med lite små saker. Senare kommer även kärleken och vi ska laga tacos och förhoppningsvis kolla melodifestivalen.


För övrigt har jag fått en ny favoritlåt,  --->   Eagle eye cherry - Save tonight.


Ha en bra lördag, ciao bellas!


Kommentarer
Postat av: sannie

du heter samma som min kusin.. tills hon bytade till Viktoria ._.

2009-02-07 @ 13:39:05
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: snyftarn

jag ville ju ha kyckling med jordnötssås och en egen madrass i istorp :(

2009-02-07 @ 15:47:13
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 @ 22:29:59
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: johanna

ja jag älskar musikaler..! de är så bra! jesus var sjukt bra..ingen munter historia men väldigt bra gjort!

2009-02-08 @ 15:52:22
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Annica Ernesäter

Hej

Undrar om du är den Nathalie som 2006 ägde en häst vid namn Fynd. Vill gärna veta mer om hästen då jag f.n. är fodervärd.

MVH Annica, mail [email protected]

2009-04-11 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0