Välkommen snygging!


Bilderna kommer från min kamera
Bild: Jag

Idag vaknade jag upp vid kärlekens sida. Alltid lika mysigt. Vi låg och kolla på 24 maraton'et ett bra tag innan vi gick ut till stallet eftersom jag hade lovat mamma och pappa att ta hand om hästarna i helgen. Daniel var så duktig som hjälpte mig att sopa i stallet, tvätta hinkarna och fylla på nytt vatten. Plus att han la in hö i boxarna. Han gjorde allt detta utan att klaga en enda gång, faktiskt. Haha. När vi kom in från stallet gjorde vi lite nudlar till oss och vet ni vad?! Detta är helt otroligt men Daniel hade tidigare bara ätit nudlar en gång i hela sitt liv, tills idag. Haha, jisses! Men han tyckte det var gott iaf så det var ju tur det. Vid halv fyra åkte han hem och jag satte mig för att pyssla med småtterier.


Mamma och pappa kom hem tidigare än planerat. De anlände hemma på gården runt halv sju. Skönt att ha dem hemma igen och dessutom kom dem ju hem med en riktig snygging till häst. Så fin han var! Jag blev helt kär. Love at the first sight. Pappa föreslog att jag kunde bli skötare till honom, men vi får väl se... Vet dock inte riktigt hur allvarlig pappa var heller, men det hade vart kul. Bilder kommer, för "Bonnen" som jag kallar honom är en riktig bildskönhet.  Uttala det inte "Bonnen" så som bonden utan "Bånnen" även fast det stavas "Bonnen".


Det blev tacos till middag idag och mums var det är gott! Nu sitter jag och kollar på 24 redempent . Vet inte vad det betyder, men jag tror dem visar det två första avsnitten ur den nya säsongen som kommer på tisdag. Sjukt bra är det iaf! Någon mer som kollar 24?


Snart ska jag gå och lägga huvudet på kudden. Good night darlings!


Kommentarer
Postat av: LINDA

Snygga bilder! Jag gillar den i färg mest. Jag blir så glad av färg nämligen!

2009-02-09 @ 01:07:31
URL: http://lindafunde.blogg.
Postat av: Sara

God morgon, god morgon!

Kika gärna in i min blogg. Kommentera dagens outfit? Ha en fin dag.

2009-02-09 @ 10:55:16
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0