24 is the shit!

Kom nyss hem från Ödemarken, alltså Mimmi :) har spenderat två dygn nu med Mimmi och Emma. Så nu klarar vi oss nog ifrån varandra tills skolan börjar igen på torsdag ;) haha. Först så var vi hos mig och sov över sedan bar det av till Mimmi igår och sova över igen. Vi spela guitar hero, singstar och kolla på 24! Trevligt vill jag säga. 24 är verkligen hur bra som hellst! Så oförutsägbart och spännande. Man vet aldrig vad som komma näst. Så under dessa två dagar har vi kollat hela första säsongen så nu klarar vi oss nog från den serien ett tag... innan vi börjar på nästa box! Det roliga var ju när jag berätta för Emma att jag och Mimmi hade planerat en 24kväll så fick hon ju typ spel och påstod att 24 var hur dåligt som hellst. Men det var ju inte så konstigt att hon tyckte så eftersom hon hade sett ett avsnitt i mitten av en säsong och då fattar man ju ingenting. Så vem tror ni inte tycker 24 är bäst nu? Haha.

Nej, nu ska jag vara social till familjen och äta världens godaste kaka/tårta! Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0