En ohändelserik fredag.

Hej allesammans!
Jag möblerade om mitt rum härom dagen. Jag är nöjd, nu saknas bara tv:n, hyllan och mattan sedan är allt fulländat. Just nu sitter jag på fujifilm.se och försöker ladda upp och beställa bilder för framkallning, som jag sedan kan sätta in i mina tavlor men allt bara strular och tar förskräckligt lång tid. Jag blir otålig! Det blir inte bättre för att mitt huvud värker, så där så att pulsen dunkar uppe i huvudet. Ryggen värker något otroligt och känns som att den ska gå av i vilken sekund som hellst, mitt itu. Dessutom har jag inte gjort något vettigt av min dag, jag har lust att spy på mig själv. Tack, det va skönt att få klaga av sig lite. Hoppas ni andra mår bättre än jag! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Rygga har rökit åh ;)

2009-01-02 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0