Kan du fylla upp min ballong med luft igen?

Smärtan var outhärdlig. Den gjorde så ont. Ont, ont, ont. Varför gjorde du så mot mig? Vad hade jag gjort för att förtjäna det här? Jag har aldrig gjort dig illa, men ändå så gör du såhär mot mig. Tycker du att jag förtjänar det här? Mitt hjärta var som en ballong. Uppblåst full av kärlek och lycka. Just då kommer du med din nål och sticker försiktigt in nålen i mitt hjärta.  Det blir bara en litet hål. Ett litet patetiskt hål som knappast syns. Ett litet jävla hål som plågar mig. Det tär på mig. Tänk att något så litet som knappast syns kan framhäva en sådan smärta. Hålet pyser sakta ur min kärlek och lycka. Allt jag levde på, tog du ifrån mig.


Kommentarer
Postat av: vickan

det här lät inte bra? ringde "dig" nyss men lotta sa att du var hos daniel, så nattis? om det är nåt du behöver lätta på hjärtat med så är det bara att ringa! <3

2009-01-04 @ 13:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0