You.



bild från min mosters kamera, jag på bilden

det är inte sättet du pratar
eller sättet du går
inte hur din röst låter
det är för att du förstår

det är inte för att jag älskar att lyssna på ditt skratt
eller hur dina ögon lyser när du ler
det är för att du ser mig på ett sätt som ingen annan ser

det är inte för att du alltid kramas
och pussar mig på kinden när jag just vill
det är inte för att du är världens vackraste
eller för att du är snyggast och bäst
det är för att när jag tänker på dig kan jag inte sitta still


Kommentarer
Postat av: bästaste syrran

va sött att du tänker så om mig! ;)

2009-01-16 @ 20:19:16
Postat av: bästaste syrran

va sött att du tänker så om mig! ;)

2009-01-16 @ 20:24:01
Postat av: Nathalie

Klart det är om dig syster ;)

2009-01-16 @ 20:47:40
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: sheima

ja precis så tycker jag med ;D men du, jag hittade inte erbjudandet på deras hemsida? kan du leta efter länk igen så är du gulligast? (A) <3

2009-01-16 @ 22:21:33
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0