Sis it is!

Idag har det vart en relativt lugn dag i skolan. Visst att jag har ganska mycket att göra egentligen men jag har fått hjärnstopp, inget av de arbeten vi gör i skolan går framåt. Det är för svårt för mig! Haha. Har bland annat inlämningar och prov nu de kommande veckorna. Så det känns ju mindre bra. I skolan fick kolla på musikal och det var ganska bra. Ju längre det gick desto bättre blev det. Jag blir verkligen fascinerad av hur alla dansare kan röra på sina kroppar som dem gör och så mycket. Och dessutom komma ihåg allt! Därefter att musikalen var slut fick vi sluta. Gött! Slapp vi gå till kvart över fyra.

Nu är jag hemma hos sis i Hemmingstorp. Efter att jag fick ett chocktillstånd  och ett plötsligt skrik drog hon med mig hem till henne, men först var det bestämt att vi skulle göra en anhallt vid pizzerian så vi fick i oss något i våra kurrande magar. Sen var det moppefärg på ca 30 min, gick fint. Jag frös inte ett dugg men Mimmi gjorde. Men jag erbjöd mig att köra, men icke. Ingen får köra hennes älskade speediiiii. Vi har bland annat kollat klart The mist och sedan också sett Robotar. The mist var bra, men ganska störd på något sätt. Men ändå så tycker jag nog att den är sevärd. Och Robotar, den filmen är riktigt söt den! Barnfilm, men jag älskar den. "Jag känner staden som min högra hand" roboten kollar på sin högrea hand och säger "Oj, det var något nytt" HAHA! Störtskööön!

Sängen väntar så jag säger godnatt åter en gång ♥



Sis
Bild från Mimmis dator.

Kommentarer
Postat av: Rockabilly babe

Åh, vad jobbigt :(

2009-01-29 @ 12:26:51
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Rockabilly babe

Ja, absolut! Har en kompis där nere..

2009-01-29 @ 12:52:26
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0