Getterön.

Snabb uppdatering. Oj oj, vad jag har bränt mig! Framsidan är alldeles röd. Där bikinin har legat är jag en liten blekfis. Ursch inte snyggt. Fast... vad ska man göra åt det? Sola toppless? Nja, inte riktigt min grej tyvärr.
Jag och mamma har haft en riktigt härlig dag vid stranden. Även fast vi bara var där i tre timmar så är vi, eller iallafall jag, väldigt röd. Och det svider. *Aj*

Jordgubbe

Mamma gillar jordgubbar


Inte så mycket folk idag vid stranden faktiskt


Senare ikväl kommer det uppdatering om vad gårdagen hade att bjuda på.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, javisst var det bra?=) Här är allt bra, liiite varmt, men skall inte kaga...hur är det själv?

2009-07-03 @ 17:17:43
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0