Nu försöker jag på nytt!

Jaha, nu sitter jag här igen. Jag ska återigen på nytt försöka blogga effektivt. Så länge jag tycker det är kul och har något på hjärtat. Men vi får väll se hur länge det håller. Det brukar inte hålla speciellt länge, så lita inte på mig ;)

Nu har jag vart uppe i Stockholm och hälsat på min kära vän Mikaela. Var där några dar och nu är jag hemma igen, på hemmaplan. Borta bra men hemma bäst. Don't you agree? Iallafall så har jag haft det riktigt kul. Vi har festat, vart på marknad och återigen festat loss, träffat en hel del sköningar, myst, haft filmkväll, käkat middag lite varsomhellst osv. Det behövs inte mycket för att göra mig tillfredsställd. Och det är väll så det ska vara? Nästa år är vi back on track babe!

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Vi hörs kanske senare ikväll. Ah pusstja!

I wanna wake up where you are.

Kommentarer
Postat av: Freddihbooi;)

Hehe se vem man hittar;)

Nä men det var härligt i helgen;) Men du får ha det så bra.

Vi hörs:D

2009-07-27 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0