Sprintermästarn!

Päronen och jag åkte till Skrea strand igår. Jätteskönt var det verkligen! Fick lite färg sedan drog vi vidare till Halmstad för att titta på Sprintermästarn. Trav kan verkligen få en att rysa. Mäktigt, tro mig.


Men först innan vi åkte städade jag ju bilen om ni minns..

Skrea


 


Mamma och pappa


 


Smörgåsar måste man ju ha med sig till stranden


Kära jag utan smink å jävlig. Bjuder motvilligt på den. Men vad är det man säger? Man måste bjuda på sig själv. Yepp.


Jag och pappa på travet


Mamma på travet iförd en väldigt söt klänning :)


Det va mycket folk, 11 770 pers.


Vacker solnedgång vid travet igår


Många sitter i badstolar


Mer folk.


Mor


Kusken, Koljini, som vann Sprintermästarn fick rida på hästen som hade presenterat varje lopp under dagen istället för att åka bakom sin häst för att den va så pigg.


Här har ni hästen som vann Sprintermästarn. Lavec Kronos!


Här cpar jag loss :)


Och för att inte glömma, så käka jag räkrulle till middag på travet. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0