Tjabba tjena hallå!

Allt bra med er idag?  :)

Med mig är det toppen, lite trött sen gårdagen dock. Eller inatt kanske jag ska säga. Jag åkte till Jojje och var där och grilla och mysdrack lite med lite pojkar från klassen. Mycket trevligt. Men nu är jag trött och det är priset man får betala. Inte sant? Gick upp vid åtta och tog den tidiga bussen hem vid tjugo i. Skönt att vara hemma. Och att faktiskt gå upp tidigt, dagen blir så mycket längre då. Bättre också tycker jag. Fast egentligen är jag ingen morgonmänniksa så jobbigt och besvärligt kan det vara att ibland komma upp på morgonen. Klassen har bevis på det. Vet inte hur många gånger jag har forsovit mig och kommit sent till skolan. Jag har tappat räkningen, och det är illa! Men men. Hur tycker ni det är att gå upp tidigt? Eller är ni sjusovare och sover bort hela dagen och går upp vid 2 kanske? Morgonmänniska? Nattmänniska? Tell me :)


Låt er komma igång på morgonen med denna låten!

Här kommer lite bilder från gårdagen:


Såhär brun är Sarah nu. Imorgon åker hon till Kroation i 2 veckor typ och så då får vi se hur mycket färg hon har lyckats få. Ha de toppen snygging!


Ett snabbt kort på mig.


Solning på g.


Sarah är snygg.


Ligger i poolen och njuter.

Nu ska jag ut och städa bilen i denna böljande värme. C y later guys!

Kommentarer
Postat av: sarah

Tack för igår! :) <3 Extremt snygga bilder verkligen!! :P

2009-07-02 @ 11:58:15
Postat av: Täässs

jag får nog erkänna att jag är en sån person som sover till kl 2 ;) haha

2009-07-02 @ 12:10:50
URL: http://..
Postat av: emma

ja det är underbart väder (: dock svettas jag som en gris. härligt foto när du ligger i poolen! jag blir avis haha. idag har jag bara varit en runda i stan och köpt present åt min syster. vad gör du ikväll?

2009-07-02 @ 19:47:16
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0