Det blev inte som planerat..

Nix, idag blev det inte som jag hade planerat. Lite suck över det. Jag och Isabelle hade egentligen tänkt att åka ner till Varberg och sola och träffa Hampus osv. Men Isabelle var tydligen för röd för att kunna åka till stranden, så hon valde att stanna hemma och då gjorde jag likaså. Istället har jag vart ute och gått med hunden och plockat prästkragar. Dem är ju så fina. På promenaden fick jag även ett antal idéer och inspirationer för att kunna ta några riktigt fina kort. Men först måste jag få köpa mitt motljusskydd, filter och reflexskärm. DÅ är jag nöjd. Fast ioförsig så vill jag ju ha mitt macro också. Men det får nog vänta lite eftersom jag har önskat mig en digitalkamera för det. Eller är jag dum?

Här får ni en goding låt jag hörde på mtv för en stund sen.



Alesha Dixon - Breath slow

Kommentarer
Postat av: Elina♥

gud vilken fin blogg och älskar den låten!

ha en bra dag:D♥

2009-06-28 @ 11:10:20
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0