Ett prov kvar.

Nu har jag gjort mitt näst sista prov innan sommarlovet och det känns underbart! Nu kan jag börja andas lite igen, inte vara så kvävd. På tisdag är det sista provet gjort och det är i företagsekonomi. Mitt favoritämne, eller inte! Det provet vi gjorde idag var också i företagsekonomi och det var faktiskt inte så svårt. Glömde av vad vissa saker va och hur man räkna ut det. Men det är på grund av att jag inte hade gjort något om bokslut förrän igår. Och det är FY skäms, verkligen! Tänk om jag hade vart effektiv på lektionerna redan från början och gjort allt som man skulle. För så svårt var det faktiskt inte när jag väl förstod och försökte. Men som sagt, alltid lätt att vara efterklok, för lätt. Varför kan man inte vara "förklok"?

Väntar på min sista lektion, Digital bild, för dagen och sen ska jag till banken och ta ut två checkar. Cash är alltid najs! Sen blir det till att åka hem och ja, jag ska nog faktiskt ta det lite chill för det är jag värd.

Jag längtar till skolavslutningen då jag ska få springa IFRÅN skolan i en härlig sommarklänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0