Kärlek.



Anna och Tosse är banne i mej världens sötaste par.
Jag fotade dem i söndags innan dem skulle till balen och det blev en hel del fina kort. Bjuder på ett smakprov nu, och ikväll kommer det mer bilder.
Sista provet fick jag gjort idag. Nu kan jag äntligen koppla av. Min strupe är helt ren, kvävningen har upphört. Provet var svårt men jag hoppas och tror att jag iallafall klarade G.
Imorgon är det studenten på vår skola så ska in och kolla på alla glada studenter som springer ut. Det är verkligen en härlig syn! Och efter det blir det säkert fika på träffpunkten med de bästa.
Later!

Kommentarer
Postat av: nicki

sv: nej, har du? åh, vill också ha, men ska nog spara lite pengar haha ;)



Roligt att prata med dig! Du har nog rätt, ska prova på det nästa gågne jag blir nere :D



kram (a)

2009-06-09 @ 17:32:19
URL: http://benvarmarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0