Solbacken!


Julia, Josefin, Linn, Täss och sedan jag som ligger ner








Underbara tjejer!

Solbacken blev lyckat som alltid!
Oj oj, vad vi har dansat och skrattat. Älskar att man kan dansa på Solbacken. Inte den dans som jag kanske brukar dansa när jag är ute och gör livet osäkert, utan BUGG! Och det är skitkul! Bara man dansar med en kille som kan föra så går det kanon. För på egen hand går det inte. Då är jag ganska så värdelös. Runt två vandrade vi hemåt, eller rättare sagt cykla lite halvdant med ett gäng. Alltid lika trevligt på hemvägen, haha. Min kedja hoppa av ett flertal gånger och jag gjorde mina sällskap smutsiga. Ledsen för det. Men när vi väl hade lämnat gänget som vi hade cyklat en bit med för att sedan vika av mot vårt håll hoppade min kedja av, igen. Då var det kört, jag kan inte sätta på en kedja så det va bara till att börja leda cyklarna istället. Men så helt plötsligt kom det ett par, som tydligen var två från gänget. Men när det är mörkt och minnet sviker så ah då är det inte alltid lätt att komma ihåg utseenden. Iallafall, så erbjöd sig killen oss att följa med till deras gård så vi fick spänt åt min kedja som var alltför slapp. Och det gjorde vi, tänk vilka trevliga och hjälpsamma människor det finns klockan 3 på natten.
Vi var hemma runt 4 och la oss i den varma sängen och åt naschochips med creme bonjour vitlök.

Kvällen var för mig kanon och dessutom fick jag min rumpa bedömd av kära Nisse Hult, 10 av 10. En tiopoängare, inte illa! Haha.

Kommentarer
Postat av: Täässs

Du ska ha tack för senast:D

2009-06-29 @ 13:05:23
Postat av: Nathalie Björkman [ Foto och kladd ]

Tack själv :D

2009-06-29 @ 13:09:44
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* jo det är jättevarmt här ^^

2009-06-29 @ 19:56:40
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0