Tjoho!

Nej, det blev inget hejdundrande Smögen för mig på midsommar. Istället låg jag hemma i sängen och hade magsjuka. Heeey, kill me? Verkligen deprimerande. Men jag hoppas det eventuellt kan komma fler tillfällen.

Mitt sommarlov har inte börjat bäst på grund av vissa anledningar. Men jag ska försöka göra det bästa av det och det enda jag har att säga just nu är: TJOLLAHEJ!


Jag tar ett glädjeskutt.

Snart åker jag med mamma och pappa till Varberg för att käka middag. Mysigt!
Sedan åker jag till några goda vänner.
Later!

Kommentarer
Postat av: Täässs

underbaaaaaring! <3

2009-06-21 @ 18:55:06
Postat av: vickan

du kunde4 ju sagt till att du skulle tyill vbg så kunde ju jag komma in till stan och säga hej! :D

2009-06-22 @ 22:10:53
Postat av: vickan

du kunde4 ju sagt till att du skulle tyill vbg så kunde ju jag komma in till stan och säga hej! :D

2009-06-22 @ 22:11:11
Postat av: Joakim

Mycket härlig bild! :D

2009-10-02 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0