Stalker.

Oh my! Herregud! Vad ska jag göra? Ni kommer aldrig tro det här. Det är faktiskt läskigt! Till saken.

FYFAAAAN VA LÄSKIGT! Vad är detta egentligen? Jag har fått en stalker! Efter middagen i Varberg idag med tjejerna skulle jag åka hem med moppen och då satt det ett brev på min moppe. Öppnade brevet och där stod det på en liten avriven lapp:

"Du kom två ggr me moppen idag. 11/6-09!!!!! Det va ja inte B-redd på. Vacker vet jag inte men SNYGG( du alltså). Jag hann dit till vinden och se DIG i e-m också. Längre tid och lugnare än på morgon. Ja, du syns lugn då mé, men oftast precis lagom te bussen!! ni skulle nog på nån avslutningsträff? NU 15.44. CIAO / Bengt"

Detta betyder alltså att det inte är första gången han ser mig, "han" har alltså koll på mig varje dag låter det som. Det läskiga är att jag brukar alltid va sen till bussen på morgonen och det har han koll på. Sen exakta tider osv. UUUURSCH! Dessutom har han ingen bra svenska och verkar vara en äldre man eftersom hans handstil ser ut att vara äldre. Jag kommer ju inte våga ställa mig där nere med moppen längre, lixom veta att han iaktar och tittar på mig :S Vad gör man med sånt här? Först blev jag bara fnissig och tänkte vad är det här för jävla idiot men nu har det sjunkit in och istället är jag faktiskt väldigt rädd. Obehagligt. Något tips till en rädd iaktagen Nathalie?


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Shit vad läskigt!



/E

2009-06-11 @ 23:20:46
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Nathalie Björkman [ Foto och kladd ]

Det bor ett spöke på vinden till Pizzerian ;;)

2009-06-13 @ 16:59:35
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: //Emma J

2009-06-13 @ 17:00:19
Postat av: Nathalie Björkman [ Foto & kladd ]

haha , ja man börjar ju fan undra ;)

2009-06-13 @ 22:21:48
URL: http://nathaliearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0