Ett halv år.

Etikuppsatsen lämnades in i onsdags. Så himla skönt att bara släppa den, slippa tänka på den. Från fosterdiagnostik till homosexualitet. Två dagar innan inlämningen fick det bli ändring. Hade i stort sett ingen aning om vad jag skulle skriva om just fosterdiagnostik. Eller jo, mina åsikter var ganska klara, men just faktan om det var dålig. Hittade ingen historia osv så det fick bli homosexualitet. Jag är inte jättenöjd men hoppas att det blev ganska bra ändå.

Idag firar jag och pojken ett halv år, sex månader. Tiden bara rusar iväg. Pusss på min älskling!



because I love you

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin bild =)

2009-05-22 @ 12:29:56
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0