Förbryllande melodier.

Vet ni vad? Jag är världsbäst på att mumla texter och ord för mig själv. Eller mja, bäst kanske var att ta i, men ganska bra i alla fall. Jag älskar att gå och tralla på olika verser och melodier. Och mest av allt älskar jag när det faktiskt låter så där magiskt. När orden lenar min strupe och bara flödar ut ur min mun. Då bokstäver blir till muntliga former. Men när jag väl sitter här och försöker få något vettigt och förnuftigt nerskrivit, något klokt som faktiskt kommer från just mig, ja, då är det inte lika lätt längre. Jag lyckas sällan. But I still try so hang om there!


Förresten så hade vi nationella i matte B idag. Det gick piss. Käpp rätt åt helvete. Eller jag tror det, men hoppas innerligt på ett g. Godkänt. Att få se det på pappret hade gjort min dag. Förgyllt den en aning skulle jag vilja påstå. De flesta tyckte det var svårt så jag är ju inte den enda, och det känns ju lättande.


Jag längtar till ledigheten. Jag vill ha sommar (<3). Okej, jag är ett random, I admit! Pussss


Kommentarer
Postat av: Johanna

usch för matte b ... det ha rjag läst 3 ggr har fortfarande ig i det haha

2009-05-12 @ 20:23:06
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det är tråkigt. jag var nästa sista gången... faktikst... men jag gav upp efter ahlva temrinen då vi ahde delprovet och hamna på ig på grund av slarvfel annars ahde jag varit bäst i klassen... sen blev jag svåmotiverad... jag försökte, läraren försökte..men nej =)



jo, är inte nöjd med min header. och inte med färjvalet heller...för grått.. men jaja, jag har ju inget bra program och göra min header i...får se om jag tar tag i det i helgen! =) iaf färgen!

2009-05-12 @ 20:40:00
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo, det som sänkte mig var att jag skulle behöva skriva matteprov på helaboken , och det gilla inte jag... haha...så då sket jag i det istället..men är man ung så är man..och jag har ju klarat mig bra än så länge =)

2009-05-12 @ 21:26:45
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0