Företagslunch.

Företagslunchen gick bra. God mat men ack va tråkigt det är när det känns som allt ska vara så tillgjort... Så snällt och trevligt det ska vara men tyvärr är det nog bara en yta. Men skönt att det nu är över och jag är nu en erfarenhet rikare.

Nu har jag slutat skolan. Ska hem och göra någon mat åt mig och sedan ska jag dammsuga och därefter  väntar plugget. Skönt att svenska provet är bortom mina tankar nu! Det gick inte så bra, hoppas och ber att jag får G på det. Hade inte övat så mycket, blandade ihop alla författare och texter och kom dessutom inte äns ihåg alla författare. Hade ju vart en fördel om man kom ihåg. Men nu siktar jag mot de andra skolarbeten och hoppas mig göra bättre ifrån på dem istället!

Vad händer ute i vackra sommar Sverige? Kanske slänger in en bild senare ikväll. Shulluluuu!

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Här händer verkligen inte mycket. Det regnar och är sol, regnar och är sol o.s.v :P



Svar; JA jag har en slappdag idag:) skönt:)



/E

2009-05-06 @ 18:55:13
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0