Gräshoppor i nattens mörker.

Sitter ute i nattens mörker och lyssnar på gräshopparnas läte och lyssnar på Free fallin med John Mayer. Gud vilken goding låt. Försöker få skrivit något på samhällsuppgiften men det går sådär. Svårt och samhällskunskap är inte min starkaste sida. Samtidigt som jag sitter här håller jag på att bli kär i himmelen. Dess vackra skifftningar i olika färger. Det enda man ser är silhuetter av träden jäms med horisonten. Smått magsikt på något konstigt vis.

Helgen har blev bättre än vad jag trodde. Lördagen spenderades hemma med mor och far på dagen, lite plugg och lite solning. Jag fick färg. Stolt! Kvällen bestod av sötungar till medlemmar i SVIN. Och jag är såklart med där också, glöm inte det! Kvällen blev guld tillsammans med mys och fruktsallad + nappar, både salta och sura. Söndag, idag, har också vart en härlig dag fullspäckad av trav, sol, god mat och bara njutning. Men för att inte glömma lite plugg också. Som jag nämnde igår att vi satt och kollade på trav, uppvärmningen inför Elitloppet så bar det av stapen idag. Vilket tryck, vilka rysningar och vilka bra hästar. En svensk häst vann. En medalj åt Sverige. Ingen idé att jag går mer in på det för jag tror ingen lär förstå det ändå eftersom jag antagligen inte har några travintresserade läsare här på min blogg. 

Ny vecka väntar och den kommer bli tuff. Hoppas den blir bra! Godnatt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0