Hey bloggers!

Jag ligger här i soffan och tuggar Risens. Det är verkligen så sjukt gott, så omotståndligt. Jag kan verkligen inte låta bli. Även fast jag egentligen borde. Att bara få äta den goda mörka chokladen runt för att sedan sätta tändera i den goda kolan som är i. Mums, man vill aldrig att den ska till slut. Tar en Risen, dricker en klunk vatten. Risen, vatten, Risen, vatten osv. Ja, så håller det på. Nu finns det bara några få kvar och jag tror jag sparar dem till pappa, eller möligtvis till en annan dag.

En ny vecka, och det kommer bli en jobbig en. Mycket att göra i skolan som bara den, jag förstår inte och vill nog heller inte förstå hur jag ska hinna allt. Men förhoppningsvis löser det sig som alltid. Och som vi säger på EP; "Det lööööser saaaaj!" Det är verkligen så typiskt och klassiskt för ep, heja oss! Och pusss för nu kilar jag.

By the way, det mobila bredbandet fungerar nu igen. Äntligen fick pappa tummen ur röven och ringde telia angående puk-koden. Jag glömde bort pin-koden när jag inte hade använt det på ett tag. Och det är väll inte så konstigt? I alla fall så går det otroligt seeeegt, men fungerar att blogga med, men det är knappt. Yäääy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0