It´s Wednesday!

Det är onsdag idag om ni missat det. Jag sitter här hemma och mår inte bra. Halsen är lite ringrostig sådär och öronen värker. *Jag prövar med att trycka på örat, AJ vad ont det gör.* Känns nästan som öroninflammation, men det får vi inte hoppas. Imorgon om det inte blivit bättre, vilket jag betvivlar, går jag till läkarmottagningen och testar mig för halsfluss. Igår gjorde det riktigt ont att svälja och påminnde mig precis om körtelfebern jag hade för ett par månader sen.

Kanske jag borde ta och skriva några rader på min etikuppsats som ska vara klar nästa vecka. Har inte börjat. Funderar på att skriva om fosterdiagnostik eller organdonation. Vad tycker ni om det eller har ni några bättre förslag?




Har lyssnat sönder på honom nu, men fortfarande är han så sjukt bra. Love this kind of music!

Kommentarer
Postat av: Täässs

Du kan ju inte gå och bli sjuk nu igen :/<3

2009-05-13 @ 16:32:09
Postat av: Nathalie Björkman [ Foto och kladd ]

Jo, tydligen.. :(<3

2009-05-13 @ 18:20:31
URL: http://nathaliearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0