Uppvärmning v75.

Det är finfint väder ute med strålande sol och inte ett enda mål ute på himmelen. Helt otroligt! Det bara steker ute och nu kan man räkna med att få färg. Men tyvärr sitter jag och päronen inne och kollar ELITLOPPET. Japp, vår familj är travintresserade som bara den. Alltid hållt på med trav sedan jag var liten. Så ah, eller tyvärr och tyvärr ska jag inte säga att vi sitter inne för jag gillar det. Det är kul och oliiidliigt spännande. Förresten är inte Elitlloppet idag utan det är imorgon. Men det är uppvärmning och v75 på tv idag inför elitloppet. Kollar ni också på travet idag då söta bloggläsare kanske? haha



Bilderna kommer från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0