Bröllopsfotografen.

Idag har jag jobbat. Gött med pengar men fy vad arg jag blir ibland när inte allt finns på jobbet, det blir lixom lite komplicerat då. Well well, igår var vi ju som sagt på bio i Varberg och såg Bröllopsfotografen. Början verkade den hur dryg som helst, men efter ett tag blev den bättre. Filmen var helt okej, men jag får nog hålla med mina kära vänner och säga att det var en b-film. Så se inte den, jag tror ni kommer bli besvikna isåfall! Aja, nu har jag iallafall varnat er...

Nu ska jag hoppa in i duschen sen är det fest! Ha en trevlig kväll allihopa för det ska jag försöka ha. Puss!


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Den har jag velat se men kanske inte nu längre då:P



/E

2009-11-22 @ 20:07:30
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0