En snabbis!

Ja, det är vad det är och kommer bli. En jävla snabbis.

Dagen började ganska mörkt när jag insett vissa saker och sen att jag hade en jävla lärare som tvinga kvar mig i skolan tills 3 för att RIVA EN JÄVLA MONTER(ursäkta språket), när jag egentligen kunde åka hem vid 10. Hur känns det på en skala? Så istället satt jag kvar med några av mina kära klasskamrater. I vilket fall som helst, jag tänker inte i punkform berätta för er om vad jag har gjort idag osv. Det är inte speciellt intressant. Eller jo, jag följde med Mimb(förtydligande Mimmi Bruhn, jag har gett henne ett nytt ärofyllt smeknamn) hem och åt nudlar varvat med en burk räkor. Smarrens! Allting gott, slutet gott. Jag och Mimmi kommer nog mera överens nu(jag hoppas och tror) och förstår varandra snäppet bättre än vad vi gjorde innan, vilket låg på nollsadiet i princip.

Till saken, jag fick vart lite olydig här hemma efter Mimmi droppat av mig så fint. Det gav mig FETASTE kicken och jag har inte slutat le på hela kvällen! Jag älskar kickar som får mig helt igång!

Dessutom har jag fått skriva klart och skickat in inlämningen i internationell ekonomi som jag fick reda på att jag hade idag, tills idag, i all panik. Dagen slutade inte så illa iaf, it all turned up to be a good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0