Noll. Null. Zero.

Nu tar vi det här från början! Hej och välkomna! Mitt namn är Nathalie Björkman och är 18 bast. Jag bor tillsammans med min mamma och pappa och alla våra djur. Jag är en tjej som älskar att leva, men vet dock inte vad jag lever för. Så det är nu jag ska komma på det. Och det är nu mitt liv tar fart. Let's see where the winds takes me!

Förrestenn, jag älskar att fota och tycker om alla mina vänner, dock inte helt klar med vilka som är mina vänner men det ska vi snart ta reda på. Dessutom så har jag väldigt svårt att skriva och uttrycka mig på det sätt jag vill. Att inte veta hur jag uttrycker mig gör mig tokig, så det är också något som ska funderas över. Mina tankar och åsikter är somewhere in middle of nowhere. Välkommen som sagt!

Kommentarer
Postat av: Täässs

<3

2009-11-18 @ 22:21:45
Postat av: Issa

Håller med dig på det där med vad man lever för.

Puss :)

2009-11-19 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0