Chebbbbbab på en fredag.

Körningen gick bra. Skönt det! Och mamma blev ursnygg i håret, eller det är ju min åsikt. Men jag tycker alltid mamma blir så fin när hon kommer ut ifrån frisörsalongens dörrar :)

Nu ska jag städa, duscha och sen äta kebabrulle som pappa har med sig hem från jobbet. Gotti gott gott! Sen åker jag till Linn och Jim med Täss. Så ha en trevlig kväll allesammans! PUSS


Kim
Här har jag fått lånat Kim's objektiv, 50 mm 1.4. Hur grymma bilder som hellst blir det! Jag vill själv ha ett sådant, men det är dock så fruktansvärt dyrt...

Kommentarer
Postat av: melvis

inte lika fin som din, snygging!!

2009-10-09 @ 17:46:56
URL: http://melvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0