Gårdagen kändes så tokigt bra.

Ja, som sagt. Just nu känns livet bra. Det enda jag måste ta tag i är att verkligen fokusera på skolan nu, vilket jag har blivit bättre på, men fortfarande inte är där jag vet att jag kan vara. Ska hem och plugga stoll sen när jag har slutat skolan, därefter är det min första innebandyträning som gäller på nästan 2 år av uppehåll. Det bli kul och spännande. Dock tycker jag verkligen det är göööör pinsamt. Tänk om man gör bort sig. Jag lär ju va talanglös. Ursch va hemskt. Men detta ska jag väll klara, heja mig! :) Dessutom har jag börjat träna, ut och gå och så. Och det känns underbart! Aja, här har ni anledningen till varför Nathalie känner sig så bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0