Helvetet?

Jag trodde nästan helvetet skulle braka lös igår. Oj vad allt kan vända på två röda. Jag blir så frustrerad när jag inte förstår mig på vår matte C. Lärarn bara rusar genom talen och där sitter jag och inte förstår. Han tar pennan i egna händer och bara räknar ut talet. Ingen ansträngning för att försöka få mig att förstå. Så då blir jag helt galen och har bara lust att be honom dra åt helvete, försvinn. Haha, för jag blir så arg för tillfället och vill bara gå därifrån. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att komma framåt i matten. Men något drastiskt måste jag göra, och det snart.

Men för att berätta något bra från gårdagen. Igår när jag kom hem gick jag ut och gick några kilometer. Tog en varm dusch, åt lite tomatsoppa och sedan satte jag mig ner för att plugga lite på rättkunskapsprovet vi har på torsdag. Pheew. Efter lite hjärnarbete åkte jag med Täss till vårt nya innebandylag. Kanon kul! Roligt med nytt folk och en ny tränare. Vårt gamla innebandylag har lagt av så det är anledningen till att vi har börjat träna i Veddige. Det var verkligen roligt att få träna igen som jag inte gjort på nästan två år. Woho, nu är jag igång igen och det känns great!

 

Jordin Sparks - Let it rain

Den här låten gör mig stark, vet inte riktigt varför, den bara gör det :)


Kommentarer
Postat av: Täässs

Vi bara gillar´t :D

2009-10-13 @ 13:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0