I'm the top of the world.

 

THE PUSSYCAT DOLLS - TOP OF THE WORLD

Jag har kollat på The City i stort sett hela dan. Tycker verkligen det är skitbra. I deras värld är rykten vardagsmat. Helt otroligt egentligen, hur en värld kan bestå av rykten och skitsnack. Har man inget bättre för sig? Get a hobby, my advice. Men det är iallafall ganska underhållande att kolla på, så jag klagar inte. Rätt fascinerande. Jag gillar The City bättre än The Hills, faktiskt. Gillar karaktärerna och jag gillar NY. I wanna go to New York and express the life! Nununu! Hur coolt hade inte det vart? Åh, jag vill upptäcka stordstadslivet! Någon gång i mitt liv ska jag dit och bo där under en tid. Jag vill känna avgaserna, ta del av nattlivet och storstan, I wanna feel the rumors, I wanna be a part of the fashion, taste the goodlocking guys who's rich as hell. YEEAAAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0