"Spara liv! Kör som en kärring."

Ja, det var vad körläraren sa på riskettan idag. Skönt att ha den överstökad. Den var faktiskt ganska lärorik, vilket jag inte hade förväntat mig. Vi fick ta del av statistiker, vara med i disskusioner och resonera kring våra tankar. Var rätt intressant ändå, men oj vad nära det var att jag höll på att somna. När jag väl tycker något är tråkigt kan jag bli väldigt trött, gnugga mig i ögonen, även fast jag inte är så trött, men bara för att jag tycker det är så himla tråkigt. Rätt komiskt ändå, som det kan bli.

Nu väntar jag bara på att mamma ska bli klar hos frissan, cirkus kl 2. Så att vi sedan kan åka till Kinna och övningsköra lite. Måste nämligen öva på att köra i trafikljus och i tätare trafik. Hola hola!

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

hoppas det gick bra att köra då:)



Svar: nej vet, men ibland har man sånna dagar;P



/E

2009-10-09 @ 14:36:12
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0