Spekulationer.

Den stora frågan är, Vad är det med mig? Jag orkar i stort sett ingenting. Det enda jag gör är att sova, sova och sova. När ska jag sluta ha sömnbrist? Det räcker att jag lägger huvudet på kudden så somnar jag hur lätt som helst, speciellt när jag egentligen inte borde. Är jag så utarbetad? Nja, knappast va... Visst att det har blivit dåligt med sömn. Sena sänggångar och tidiga mornar. Eller kanske jag har fått svininfluensan och att det är den som bryter ner mig? Ja, man kan ju alltid spekulera...

Nu funderar jag faktiskt på ett ringa en god vän och bjuda in till bakelser och te. Gillar egentligen inte te, men jag skulle kunna tänka mig att dricka det för en sällskapsgrej. Eller varför inte en repris på American pancakes? Då borde jag väll ändå må bättre...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har hört att det är vetenskapligt bevisat att detta är veckan då sveriges befolkning är som tröttast och mest omotiverade att göra saker så du är nog inte ensam Nathalie ;)

2009-10-29 @ 12:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0