The first sign of winter has come.

Idag föll de första snöflingorna till den gråa och kalla backen. Mammas första tanke var "Åh, va mysigt, nu kan vi tända en massa ljus och dricka glögg tillsammans med pepparkakor" och slog mig lite lätt i sidan. Min första reaktion var "NEJ, INTE DEN HÄR J'VLA SNÖN. JAG ORKAR INTE, DET GER MIG BARA PROBLEM". Se så olika man kan reagera över olika händelser och ting. Tur att någon tänker positivt medans en själv tänker negativt och behöver det positiva. Dock är pepparkakor och mjölk underskattat! Nu lunch, see you later guys!

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag reagarer som dig, usch:P



Svar: ja det är det:) finns lite bättre bilder på naglarna i bloggen nu:)

/E

2009-10-16 @ 15:04:22
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Issa

Men Nattis, det som är så mysigt :D tänk sen när första advent kommer, massa myys :) (L)

2009-10-17 @ 00:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0