Är livet bra eller?

ÄÄHH JA!

Tidigare idag var jag och mamma uppe vid Ica och hämtade ut mitt paket! Mina grejer har kommit till kameran och jag är överlycklig. Dessutom så har jag fått upp min nya säng och mitt så kallade slagbord. Så nu är det jättefint i mitt rum och jag är helnöjd! Luktar sådär nytt. Jag gillar det, som ni nog redan förstått :)

Imorgon ska jag ut med Kim och fota. Snacka om spännade. Jag är verkligen i exstas efter att få börja använda mina nya grejer. Antagligen kanske jag får göra det imorgon. Vi får se :)

Nu ska jag gå och mysa med päronen och kolla på Män som hatar kvinnor och till det blir det chips, dipp och diverse tilltugg. God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0