Chai te är det enda teet jag tycker om.

Nu har jag kollat idol och druckit chai te med spunnen mjölk. Och glöm inte mina 2 dl socker heller! Nej, men det är mycket socker jag har i, för jag tycker inte att det blir någon smak annars. I och för sig blir det ju mest sockersmak, men det är aldrig fel :) Haha. Sånglektion gick bra idag, satte Hallelujah och nu ska vi nog gå vidare till Because of you med Kelly Clarkson. Ska bli spännande att se hur det kommer gå! Förresten, appropå sång, min favorit i idol är nog Erika so far. Så söt och underbar röst. Vilken är er favorit?

Nu ska jag lägga mig under täcket och läsa engelska boken. See yah 2morrow babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0