Mina nagelband är rosa!

Ursch va fult. jag har precis tagit bort mitt röda nagellack och när man tar bort det så missfärgar det alltid mina nagelband rosa. Och sen går det inte att få bort. Hmm, jag måste nog investera mig ett nytt rött nagellack som inte gör såhär. Kom hem från skolan för en stund sen. Skönt att vara hemma. Fick lämnat in vår inlämningsuppgift i god tid idag och det kändes verkligen så himla skönt. För det är ju nämligen så att jag jämt är sist med att lämna in, och idag var jag inte sist, verkligen en förbättring! Heja mig! Hihi. Nu ska jag äta Olas heta soppa. Super god! Kommer kanske bild på den om jag hittar bilden som jag vet att jag har tagit. Haha. Och till den heta soppan ska jag kolla lite 24 utan text för att öva min engelska. Ska du komma och joina mig Mimmi? ;) Men ha de super, så hörs vi :) Kramis from the bloger ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0