Peppad till tusen!

Som ni märker har jag börjat pilla lite i min design. Och skillnaden är stor som ni kanske ser. Jag blev så sugen på att göra om och skaffa mig lite mer svart i designen. Vi får väll se. Men som ni ser är bloggen under konstruktion. Ni får ha lite tålamod med det framöver. Skulle det inte blir bra byter jag bara tillbaka till min gamla.

Sedan är jag otroligt sugen på att beställa hem mina grejer till kameran. Men eftersom en sak helt plötsligt tog slut så har jag börjat tveka lite och funderar på att vänta. Gud va kul det ska bli när jag får mina grejer och bilderna kommer bli så mycket bättre(eller det är iaf vad jag tror)!

Min företagsidé är heller inte långt borta. I skolan ska vi göra ett stort projekt som ska va grundat på ca. 70 timmar. Så jag berättade för mina lärare vilka planer jag hade att göra min företagsidé till ett projektarbete. Jag får lixom ut något av att göra detta och dra kan nytta av det, samtidigt som jag gör det för skolan också. Och på skoltid för att inte glömma. Lärarna tyckte det var en ypperligt bra idé och det gjorde mig inte mindre sugen. Då ska jag få skriva en affärsplan. Komma på en affärsidé, marknadsundersöka, utveckla företagsidén osv. Detta ska bli intressant och minst sagt väldigt roligt. Skitbra om jag får starta ett litet företag och få tjäna en slant på det jag tycker om att göra ;) Och hade det inte vart ballt som 18åring starta upp ett företag? :D Skittufft tycker jag. Något jag själv skulle vara stolt över. I och för sig har jag redan drivt ufföretaget T UF med tre klasskompisar. Men att få driva mitt alldeles egan företag. Deni! Men först, ska jag bara gå och prata med revisorn och höra lite med henne förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0