Run this town.

Dagen startade med att jag hjälpte mamma och pappa och elda. Tre stora högar med grenar fick vi eldat ner idag. Så nu har jag såriga händer. Klantig som jag var satte jag inte på mig några handskar, vilket känns nu. But hey, nu känner jag att jag lever iallafall! Vi tog bilen ner till Ullared och jag övningskörde. Gick hur bra som helst, dock klagar pappa på att jag kör lite för fort ibland. Men jag älskar verkligen att köra, och att jag gillar höga hastigheter är nog inget nytt för de som känner mig. Till saken, idag fick jag bytt min externa hårddisk och köpt mig en ljudanläggning. Sjuukt gött! Känns underbart! Men vad som känns mindre underbart är det att nu försvann ju ALLA mina bilder, filmer och musik. Visst att musik och filmer kan man fixa nytt, men bilderna?! Det går ju inte. Svalde ner en stor klump när jag sa "Okej då, ge mig en ny hårddisk" och så slängde dem min gamla. Buuhu. Jag tror att den nya ljudanläggningen fick kompensera upp sorgen från min gamla hårddisk. Hihi. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0