The queens on the dancefloor.

*Atchoooo* Nyste nyss. Ursch det är inge kul att vara sjuk. Är så mycket hellre frisk och kry. Har blivit sjuk sen helgens bravader. Var ute på krogen med Emilina både fredag och lördag. Mycket roligt. Speciellt lördan när vi va på Trädgårn i Göteborg. Vi var drottningarna på dansgolvet, we owned it baby. Var fruktansvärt roligt. Så länge jag får stå på dansgolvet och känna andras kroppvärme och känna dansgolvet mot mina skor. Ja, då är jag lycklig. Där trivs jag bäst. Så är det bara. Hur som helst, så vill jag tacka dig Emilina för den riktigt roliga helgen!!

Iallafall så är jag sjuk nu. Mindre roligt som sagt. Men jag ska nog snart kunna bli frisk igen. Om jag inte har svininfluensan det vill säga ;) Peppar peppar, ta i trä!

Idag hade jag min fjärde körlektion(trodde jag) men det visade sig att det inte var så. Min körlektion är imorgon. Och inte idag. Vilket betyder att jag gick upp klockan 5(!!) imorse, helt i onödan! Tragiskt att jag inte kan dubbelchecka och kolla min kalender. Men så kan det gå. Jag fick istället gjort lite körprov. Kändes bra. Som jag sa till Therese, det förde något positivt med sig iallafall.

När jag kom hem från skolan hade mamma gjort pannkakor. Åt dem med lite nougatsås och fy dundran så gott! Sedan föreslog mamma att jag kunde köra ner till Kungsbacka och möta upp pappa och köra med honom hem sen. Och det gjorde jag, så nu har jag fått övningskört en jäkla bit idag. Känns super!

Nu gäller det bara för mig att välja vilket låt jag ska sjunga på sånglektion imorgon. Antingen Because of you med Kelly Clarkson, Hallelujah eller Everytime we touch med Cascada(slow version). Vilken tycker ni?

För närvarande väntar läxorna. C ya l8!

Kommentarer
Postat av: Emilina

Ja på dansgolvet ägde vi verkligen du! sån underbar känsla de kan bli när man dansar sjukt! ännu roligare när man ser att det är uppskattat. Ne får bli någon utgång om någon vecka eller två så vi får hittat din prins igen! hähä*

2009-09-09 @ 20:11:34
URL: http://eanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0