Yääää IKEA is the shit!

Igår övningskörde jag ner till Kungsbacka och sedan vidare till Kållered, IKEA. Gick hur bra som hellst. Fått träna på fickparkering, köra i rondell och att köra i mycket trafik. Jag är stolt över mig själv :)

Iallafall så fick jag bytt mina jeans och köpt ett par andra. Sen köpte jag mig en jeansväst också! Skitsnygg. Kommer eventuellt bilder på mina senaste inköp snart tror jag, hade vart kul och visa er. Efter detta åkte vi vidare till IKEA och köpte sängben så jag kan få en större säng. Sedan köpte vi också ett så kallat slagborg och en stol till mitt rum. Detta ska bli kul när jag får upp allting. Och för att inte glömma så köpte jag också ett vitt sänglakan. Hihi.

Fest igår, den va helt okej, mest trevlig och inget intag av alkohol för mig denna afton. Men nu ska jag fortsätta städa mitt rum och plocka undan så jag får plats med allt nytt. Tjoohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0