Footloose

I been working so hard, keep punching my card. Eight hours, for what? Oh, tell me what I got. I get this feeling that time's just holding me down. I'll hit the ceiling or else I'll tear up this town. Tonight I gotta cut loose, footloose. Kick off your Sunday shoes Please, Louise Pull me offa my knees. Jack, get back c'mon before we crack. Lose your blues. EVERYBODY CUT FOOTLOOSE!

Jag är så galet taggad, can't tell you why!

Bra dag för övrigt! Jobbat mellan tio och ett. Efter det åkte jag hem för att hoppa in i nästa bil, Göteborg var nästa mål. Bytte och även kortade ner min klocka. Hör och häpna, jag har bytt färg, det blev orange istället! Jag saknar redan min gula, men jag gillar orange också, så tro inget annat. Kom överens med pappa att jag skaffar mig den gula till sommaren istället, då jag förhoppningsvis har skaffat mig lite mera färg då den kommer passa bättre. Och ännu en gång, HÖR OCH HÄPNA: Pappa ska köpa sig en orange klocka, en likadan som jag, fast helfärgad och ingen strass. Men som jag blev chockad när han sa att han också ville ha en sån. Och nu vill mamma också ha en, vi kommer väll bli plast-familjen numera! Hoho :)

En gul och en metallic-klocka är nästa inköp, när jag känner att jag har råd. Men även en svart på grund av att min svarta har gått sönder. JA, jag ÄR klockfrälst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0