The way you move your body

Måste ju bara säga det att; ALL KÄRLEK TILL VÄDRET!


Oj, vad jag egentligen har mycket att berätta, men det blir för jobbigt att berätta allt, litegrann får duga.


På påskafton var jag och päronen på påsklunch på Skårs gård. Sjukt god mat och desserten var inte sämre den heller. Pannkakstårta, kladdkaka i mängder och någon annan tårta jag inte vet vad den heter. Det kallas buffé och det är bara så oslagbart, för det betyder att du får heta precis hur mycket du vill! Hihi. Sedan på kvällen var det utgång, blev inte till en av mina bättre kvällar men fler utgångar kommer.


Häromdagen köpte mamma med thaimat hem och det var verkligen så galet gott, ligger inte i ert stora intresse, men jag var bara tvungen att nämna detta faktum. Funderar på om man inte ska ta med sig lite mat hem när jag ändå är i Kungsbacka senare idag i och med att jag ska köra mamma och hennes jobbarkompisar, hade vart en idé. Förresten, undra hur det här kommer att gå… Dem ska fira en jobbarkompis som har gått i pension, eller ah, tacka av typ. Men det ska firas med lite utgång och sen Rondo och Uggla i götet. Herregud, vi ska åka och hämta en rullator till Maggan som hon nu så kallas, stackars henne. Allt för att jävlas, men vet ni vad? Jag gillar’t ;)

Men oj, nu måste jag skynda mig. Har inte tid att skriva mer. Måste duscha och göra iordning mig. See ya later guys!


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha snygg header du har =) hur äre med dig då?

2010-04-09 @ 13:57:31
URL: http://doodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0